"Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.

Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.

Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.

Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·

και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,

πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,

μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη"

Αρχική   |   Η πόλη μας  |   Το σχολείο μας   |   Our School   |   Επικοινωνία

   

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αρχική

 

ΜΙΚΡΑ ΜΟΛΥΒΙΑ με κέφι και έμπνευση

Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του σχολείου

ΕΣΠΑ 2007-2013 Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης, για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

 

ΕΣΠΑ 2014-2020 Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης, για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Ελληνική Προεδρία Ε.Ε.

COMENIUS

UNESCO

Δίκτυο ΜΕΝΩΝ

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα παρακολούθησης ενέργειας στα σχολεία-GEN6

Πρόγραμμα σίτισης και προώθησης υγιεινής διατροφής μαθητών

Ολοήμερο σχολείο

Κτηριακή αναβάθμιση

Άλλα προγράμματα

Παραμύθι-Παραμύθι...

Συμμετοχές σε Διαγωνισμούς Φιλαναγνωσίας 2011-2012

Διακρίσεις

Τμήμα Ένταξης

Κων/νος Καβάφης

Εμείς οι γονείς

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Σύνδεσμοι

   

Αγαπώ το περιβάλλον

Περισσότερα...

 

Tα σχολικά βιβλία του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ σε ψηφιακή μορφή

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015

Επιμόρφωση στην ψηφιακή τάξη-ERASMUS KA1

  

Επιμόρφωση στην ψηφιακή τάξη Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω με την επιχορήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υλοποιεί ετήσιο πρόγραμμα Erasmus+ /Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Επιμόρφωση στην ψηφιακή τάξη». Βασικός στόχος του σχεδίου κινητικότητας είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στις διαδραστικές τεχνολογίες μάθησης, ούτως ώστε να ενδυναμώσουν τις διδακτικές και επαγγελματικές τους δεξιότητες για να ανταποκριθούν στην ψηφιακή τάξη του μέλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό, τέσσερις εκπαιδευτικοί του σχολείου παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο στο Future Classroom Lab του δικτύου European Schoolnet στις Βρυξέλλες, 6-10 Ιουλίου 2015. Εκεί οι επιμορφούμενοι ανακάλυψαν εργαλεία και μεθοδολογίες για την αύξηση της αλληλεπίδρασης στην τάξη· διερεύνησαν τις δυνατότητες του BYOD (Bring Your Own Device)· πειραματίστηκαν με λογισμικά για την αύξηση της συνεργασίας των μαθητών· εξέτασαν τρόπους αξιολόγησης των μαθητών με ψηφιακά εργαλεία (κουίζ και ψηφοφορίες)· εξερεύνησαν τα πλεονεκτήματα του διαδραστικού πίνακα για την επίτευξη αντεστραμμένης μάθησης· χρησιμοποίησαν λογισμικά και apps για τη δημιουργία διαδραστικού υλικού· εξασκήθηκαν σε QR κώδικες μέσα από ένα κυνήγι θησαυρού· δημιούργησαν κόμικ και ταινίες stop motion· συνεργάστηκαν με άλλους Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς και μοιράστηκαν καλές πρακτικές.

Αναζητήστε μας στο Facebook: www.facebook.com/diadrastikitaxi

 

 

 

 

 

 

  

Δ

Δίκτυο Συνεργαζόμενων σχολείων με την Unesco

 

“400th anniversary of the death of Greco”

έτος Δομήνικου Θεοτοκόπουλου

  

 

Τα δυο τμήματα της Ε΄τάξης  του σχολείου μας με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ.κ. Παπαδοπούλου Ιφιγένειας και Χαλαμπαλάκη Βασίλειου, στο πλαίσιο του εορτασμού της 400ης επετείου από το θάνατο του παγκοσμίου φήμης Έλληνα ζωγράφου Δομήνικου Θεοτοκόπουλου  υλοποίησαν πολιτιστικό  πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο οι μαθητές:

1. Γνώρισαν και ήρθαν σε επαφή με τη ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. Η διαδικασία αυτή  ολοκληρώθηκε αποκλειστικά από τους μαθητές με πληροφορίες που τα ίδια άντλησαν από  το διαδίκτυο.

2. Παρουσιάστηκαν όλα τα έργα του ζωγράφου  και έγιναν παρατηρήσεις πάνω στην τεχνοτροπία του.

3.Δημιουργήθηκε καλλιτεχνική γωνιά αφιερωμένη στο ζωγράφο με στοιχεία της βιογραφίας του, εικόνες έργων του και  γραπτών παρουσιάσεων των μαθητών πάνω στη ζωή και το έργο του.

4. Έγινε προβολή και σχολιασμός της κινηματογραφικής ταινίας με θέμα τη ζωή του ζωγράφου.

5. Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη  στον Ιερό Ναό Κοίμησης της Θεοτόκου στην Ερμούπολη Σύρου όπου βρίσκεται και το ομώνυμο έργο του ζωγράφου από την πρώιμη εποχή του.

 

CATCH – Children Architects To Create Homes

  

  

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+/Strategic Partnerships με τίτλο: CATCH "Children Architetcs to Create Homes",αντιπροσωπεία του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω, μετέβη στο Πόρτο της Πορτογαλίας για τη δεύτερη  συνάντηση των εταίρων και συμμετασχόντων στο πρόγραμμα.

Στο Πολυτεχνείο του Πόρτο, έγινε παρουσίαση των έργων των μαθητών μας κι ανάλυση της τρίτης και τέταρτης δραστηριότητας του διετούς προγράμματος. 

Η όλη συνάντηση στέφθηκε με επιτυχία δίνοντας στα παιδιά που συμμετείχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη χρυσή αναλογία (σπείρα Φιμπονάτσι), να συνειδητοποιήσουν την υφή και την ποικιλία αυτής στις επιφάνειες που απαρτίζουν τον τόπο κατοικίας τους. Επίσης γνώρισαν τη σπουδαιότητα αρμονικής συνύπαρξης φωτός και σκιάς στην επιστήμη της αρχιτεκτονικής.  

Μέσα από κατασκευές που δημιούργησαν κατανόησαν την ύπαρξη της χρυσής αναλογίας στη φύση και στην αρχιτεκτονική. Οι εκπαιδευτικοί με την καθοδήγηση αρχιτεκτόνων του Πολυτεχνείου του Πόρτο εργάστηκαν σχεδιάζοντας τις επόμενες δραστηριότητες.

 

ERASMUS PLUS -Programme Esther Educating Emotions In Europe

Ενημερωτικοί σύνδεσμοι για το πρόγραμμα που υλοποιούμε

1. 1ος Σύνδεσμος

2. 2ος Σύνδεσμος

 

ERASMUS PLUS -ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

«Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι Διαφορετικοί όλοι Ίσοι»

 

 

Πρόγραμμα μαθητών

 

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων περιλαμβάνει προβολή βίντεο και συζητήσεις με θέμα το ρατσισμό και τη διαφορετικότητα, αθλοπαιδιές από όλους τους μαθητές του σχολείου, μηνύματα και ζωγραφική.

Πρόγραμμα για τους γονείς

 

Έναρξη της εκδήλωσης  8:20 π.μ.

1. Ομιλία από τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Παυλίδου Μαριάνθη με θέμα: «Ρατσισμός και διαφορετικότητα».

 

2. Προβολή της ταινίας: Ο ΠΟΥΛΙΓΚ

Ταινία των μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέου Ηρακλείου
ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 
6ου Φεστιβάλ «Πάμε Σινεμά, 2013».

 

3. Συζήτηση

 

 

ΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS+ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ  ΚΑΙ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ  ΑΠΟ ΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΑΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2014-2016

 

Α. ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ

1.Children- Architects to Create Homes

Συμμετέχουν οι χώρες: Ελλάδα, Βέλγιο, Ιταλία, Τουρκία, Πολωνία, Πορτογαλία

2. Programme Esther Educating Emotions In Europe

Συμμετέχουν οι χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Ουγγαρία, Λετονία, Πορτογαλία, Γαλλία

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου οι οποίοι με γνώση, πολλή δουλειά και  συνεργασία και παρά τις απαιτήσεις και τις δυσκολίες της πρώτης εφαρμογής του προγράμματος στην Ευρώπη κατόρθωσαν ώστε τα υποβληθέντα προγράμματα τα οποία  αξιολογήθηκαν από εξωτερικούς αξιολογητές της Ευρωπαϊκής Ένωσης να εγκριθούν.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη εμπειρία μετακίνησης  μαθητών του σχολείου μας στο εξωτερικό έχει προβλεφθεί να ταξιδέψουν μαθητές και να επισκεφθούν σχολεία των συνεργαζόμενων χωρών.

Οι γονείς θα ενημερωθούν από τους εκπαιδευτικούς για το περιεχόμενο των προγραμμάτων.

Περίληψη θα αναρτηθεί σύντομα στην ιστοσελίδα.

 

Β. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Έγκριση ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω 2014-2015

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω με χώρα προορισμού το Βέλγιο-Βρυξέλες και βαθμολογία 95,9/100!

Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που στήριξαν, αποδέχτηκαν και προώθησαν την ιδέα και εργάστηκαν για την υποβολή της πρότασης με στόχο τη βελτίωση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης.

 

Έγκριση συμμετοχής στο Πρόγραμμα Erasmus +/Δράση ΚΑ1- Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης

Με ευχαρίστηση σας ανακοινώνουμε ότι εγκρίθηκε η αίτηση που υποβάλατε στο Ι.Κ.Υ. σχετικά με τη συμμετοχή του 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ στη δράση “Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης, με τίτλο:

«Επιμόρφωση στην ψηφιακή τάξη»

στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, το οποίο επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η αίτησή σας αξιολογήθηκε από εξωτερικούς αξιολογητές σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής και τις Ευρωπαϊκές προτεραιότητες, όπως αναφέρονται στη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος.

Χώρα προορισμού επιμόρφωσης: Βέλγιο

ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ

II. ASSESSMENT

Relevance of the project 29.6

Το αίτημα επιμόρφωσης στην ψηφιακή τάξη σε ένα σχολείο που έχει διαδραστικούς πίνακες κρίνεται απολύτως συναφές.

Quality of the project design and implementation 38.3

Η ποιότητα του σχεδίου είναι πολύ καλή με δυνατά σημεία τον αξιοκρατικό τρόπο επιλογής των συμμετεχόντων, τον σχεδιασμό της προετοιμασίας και την περιγραφή των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Επίσης, στα θετικά του σχεδίου είναι η χρήση του e-twinning.

Impact and dissemination 28.0

Ο τρόπος διάχυσης των αποτελεσμάτων της επιμόρφωσης κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικός και η αξιολόγηση θα είναι σταθμισμένη εφόσον θα έχει 3 φάσεις, αρχική, διαμορφωτική και τελική.

Το σχέδιο είναι αξιόλογο και σε απόλυτη συνάφεια με τις ανάγκες του σχολείου.

TOTAL: 95,9

  

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 6ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ

 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ:

1.ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

2.ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

3.ΣΠΑΝΟΣ ΣΓΟΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ

4.ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

 

Στις 7 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε ο 8ος Διαγωνισμός «Μαθηματικά και Παιχνίδι» στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης» για μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων της χώρας μας με  στόχο να έλθουν οι μαθητές πιο κοντά στα Μαθηματικά και τις εφαρμογές τους.

Την επιτροπή διαγωνισμού αποτελούσαν δάσκαλοι, μαθηματικοί και σχολικοί σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με πρόεδρο τον Δρ Μαθηματικών-Πληροφορικής κ. Ανδρέα Τριανταφύλλου και Πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας,  Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γεώργιος Δημάκος.

Το Δ.Σ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας διοργανώνει την τελετή απονομής βραβείων του 8ου Διαγωνισμού «Μαθηματικά και Παιχνίδι» για μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας και Δυτικής Αττικής.

Η βράβευση των μαθητών Ε΄ και Στ΄ τάξης θα γίνει την  Κυριακή  28 Σεπτεμβρίου 2014, στην Αίθουσα του Κ.Υ.ΒΕ. (Εθνάρχου Μακαρίου 1, Περιστέρι).

 

 

Χαρούμενο και Δημιουργικό Διάλειμμα στο σχολείο μας!

Διάλειμμα;

Το καλύτερο μάθημα!

 

Ό,τι χρειάζεται η ψυχή ενός παιδιού είναι το φως του ήλιου, τα παιχνίδια, το καλό παράδειγμα και αγάπη…

…ένιωσα ένα χέρι να μου τραβάει τα ρούχα και γυρίζοντας άκουσα μια φωνούλα να με ρωτάει με παράπονο:

-Κυρία Διευθύντρια, εγώ με τι να παίξω;

Τον πήρα από το χέρι και τον έβαλα σε μια παρέα παιδιών της τάξης του που έπαιζαν με κατασκευές…

Λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς υλοποιήσαμε την ιδέα του «Χαρούμενου και Δημιουργικού Διαλείμματος» θεωρώντας ότι το διάλειμμα δεν είναι μόνο χρόνος ξεκούρασης και σωματικής άσκησης αλλά και χρόνος επικοινωνίας, συζήτησης, συνεργασίας, συλλογικού παιχνιδιού και επίλυσης διαφόρων χωρίς τη χρήση βίας. Με την έννοια αυτή το διάλειμμα είναι το καλύτερο μάθημα, όπως άλλωστε οι ίδιοι οι μαθητές το χαρακτηρίζουν και την αυλή ως τη μεγαλύτερη αίθουσα του σχολείου αφού στεγάζει ιδιαίτερα σημαντικές παιδαγωγικές δραστηριότητες.

 

 

    

 

 

  

Ο χρόνος του διαλείμματος καταλαμβάνει μια περίπου ώρα δηλαδή το 20-30% του χρόνου παραμονής των μαθητών στο σχολείο και οι εμπειρίες που αποκτούν έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην κοινωνικοποίηση τους.

Μέσα σε πλαίσιο γνήσιας και ελεύθερης επικοινωνίας αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες καθιστώντας έτσι το διάλειμμα χώρο λειτουργίας του «άδηλου» προγράμματος όπου εμπεδώνονται κοινωνικές άξιες, στάσεις και πρακτικές.

Το παιχνίδι ως η κατεξοχήν λειτουργία του διαλείμματος συμβάλλει στην μείωση του εγωκεντρισμού, στην κατανόηση του ρόλου και της αναγκαιότητας των κοινωνικών κανονισμών και στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης. Το παιχνίδι παρέχει στο παιδί την ευκαιρία να υποδυθεί διάφορους κοινωνικούς ρόλους, να  δοκιμάσει μορφές συμπεριφοράς και να προετοιμάσει το παιδί για εκείνους τους ρόλους που στις εκάστοτε κοινωνικές αντιλήψεις ταιριάζουν στο φύλο του.

Το παιδί μέσα από το παιχνίδι μαθαίνει λεπτές και πολύπλοκες κινήσεις, αναπτύσσει διανοητικές ικανότητες, εκτονώνει τις συγκρούσεις του γύρω από σοβαρά προβλήματα που το απασχολούν και παράλληλα το μυαλό του εμπλουτίζεται από παραστάσεις, πληροφορίες και εικόνες, μαθαίνει να συγκεντρώνεται, να παρατηρεί, να θυμάται και να συγκρίνει, να διακρίνει δυνατότητες εξέλιξης και να δημιουργεί.

  

Νεότερες αναρτήσεις 

   Παλαιότερες αναρτήσεις

 

 

6ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του σχολείου μας!

 

Το καλοκαίρι του 2013 το σχολείο αναβαθμίστηκε κτιριακά και εξοπλίστηκε με σύγχρονο εποπτικό υλικό και διαδραστικούς πίνακες σε όλες τις αίθουσες

Περισσότερα...

 

Στο σχολείο μας υλοποιείται πρόγραμμα Comenius με συμμετοχή σχολείων από τη Γερμανία, Φιλανδία, Ισπανία, Τουρκία Πολωνία και Τσεχία

Περισσότερα...

 

Συμμετοχή στο ΔΙΚΤΥΟ συνεργαζόμενων σχολείων με την UNESCO

Περισσότερα...

 

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Περισσότερα...

 

   

 

6ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω

Παπανικολή 14Α, Αιγάλεω, ΤΚ: 12242

Τηλ: 2105981574, Email: mail@6dim-aigal.att.sch.gr

6th Primary School of Egaleo

Papanikoli 14A street, Egaleo, Attiki, 12242, GREECE

Τel: +30 2105981574, Email: mail@6dim-aigal.att.sch.gr

 

Σχεδιασμός-Συντήρηση Web Site: Παυλίδου Μαριάνθη

 2011-2014